Sporta spēles bērniem

Strādājot ar bērniem, ir svarīgi viņus iesaistīt jautros un izaicinošos sporta pasākumos. Izmantojot šīs spēles, uzzināsiet, kā labi pavadīt laiku, vienlaikus uzlabojot bērnu kustības, fizisko sagatavotību, veselību un līdzsvaru.

Roku un kāju marķēšana

Spēles ir jautrs veids, kā palīdzēt bērniem piedalīties treniņos, paaugstināt sirdsdarbību un likt viņiem smieties. ACE sertificētā personīgā trenere Anna Renderere parāda, kā roku un kāju marķēšana palīdz ar tādām prasmēm kā virziena maiņa, koordinācija un līdzsvars.

Konusu šķēršļu josla

Šķēršļu josla ir vienkāršs un efektīvs veids, kā palīdzēt bērniem sasniegt ieteicamās 60 minūtes ikdienas fizisko aktivitāšu. Papildus vispārējai sagatavotībai bērni apgūst arī kritiskās prasmes, kas vajadzīgas attīstībai, piemēram, līdzsvaru un koordināciju. ACE sertificētā personīgā trenere Anna Renderere demonstrē, kā vienkārša šķēršļu josla, kas ietver dažādus vingrojumus, piemēram, lēkšanu uz vienas kājas un izvairīšanos, var likt kustēties viņu ķermenim, kā arī prātiem, vienlaikus ar prieku izbaudot šos vingrinājumus. Vingrinājumam zālē tiek izvietoti konusi, ar trenera komandu bērni steidzas pie noteiktā konusa (pirmā, otrā, trešā utt.) un izpilda kādu no noteiktajiem vingrojumiem.

Reakcijas bumbas laiks

Vingrinājums spēles veidā bērniem nodrošina fiziskas aktivitātes, vienlaikus mācot svarīgas prasmes. Reaction Balltime ir spēle bērniem, kas sastāv pa mazumiņam no visa: veiklības, sabiedriskās aktivitātes, veselīgas konkurences, koordinācijas un komandas darba. Konusu izveidotā kvadrātā, bērniem ir jāmēģina ripināt bumba tā, lai tā ieripotu otras puses sargātajā malā starp konusiem.

Stafetes skrējiens

Stafetes skrējiens ir vienkāršs un efektīvs veids, kā palīdzēt bērniem sasniegt ieteicamās 60 minūtes ikdienas fizisko aktivitāšu. Papildus vispārējai sagatavotībai bērni apgūst arī kritiskās prasmes, kas vajadzīgas attīstībai, piemēram, līdzsvaru un koordināciju. ACE sertificētā personīgā trenere Anna Renderere demonstrē, kā vienkāršas stafetes sacensības, ieskaitot lēkšanu, skriešanu un izklupienus uz sāniem, var radīt ātrumu, veiklību, uzlabot pārliecību, vienlaikus iekļaujot prieku vingrinājumos. Konusu izveidotā trasē, bērniem katru reizi ceļā no viena konusu malas gala uz otru ir jāveic kāds vingrojums, nonākot otrā gala jāveid, piemēram, palēciens, un jāskrien atpakaļ, nododot stafeti nākamajam komandas dalībniekam.